Monday, November 17, 2008

A New Door Has Opened

그걸 우린 결혼 했어요 신 - 이영애 ".... 내가 뭘하고 있는지 궁금하다 14일 이후 왼쪽 ". 나는 '나의 다른 활동보다 상대방의 푸른 밤'내 음악에 초점을 모두 막을 계획을 세우고 있었다. 난 내 첫보다 내 다음 앨범에 더 잘할를 바라고 있어요.

The reason I wanted to make this blog is because now that I'm lonely once more, I can have a place to look back to and pour my thoughts out.

그날 우리는 팬, "우리 요구의 가능성이있는 경우에는 서로 사귀고, 쇼를위한 우리의 마지막 팬 모임을 갖고 도와 줄래?" 반면 신 - 이영애, "아무 대답,"예 "라고 대답했다."

제가 도와 드릴 수도 있지만 사실이면 궁금하다 .........

좀 가사를 만들어 줄 수 있다고 생각했지만, 난 정말 내가 공유하는 것처럼 기분이 우울했다.

It's over now...I felt my heart start bleeding
And so I cry....immune to all the healing
You're far and away..... All I can see is your face
I can barely hold on..........on my own since you've been gone

I'm so lonely without you.....I can't breathe without your smile
I'm sitting in this corner as the memories come flashing by
I'm just walking around mindlessly, hoping to run into you
Just another bittersweet ending for me

I can't forget the feeling of holding your hand
I call your phone just to hear your voice again
Missing you everyday.....wishing that you could stay
You've been gone for a while I'm alone without your smile

그게 맘에 들었어요? 내가 노래를 만들려고하지만 난 그게 너무 안타깝다하다고 느꼈다. 난 행복 노래도 작곡하고 싶었어요.

어쨌든,이게 내 첫 게시물에 대한 그것이다. 난 당신이 무엇을 읽어 봤는데 맘에 드셨 으면 좋겠 주위에있을 테니.

감사합니다,

알렉스

No comments: